- Jag vill ha dig.

Sprang in i honom igår, Herr B, typiskt. Vi pratade en stund och det äckligaste med hela situationen är att allting är som vanligt. Det är samma blickar, samma sätt att röra vid varandra, samma stämning i luften. När försvinner den? Frustrerande. Jag kan inte undvika en person som syns och är överallt, bor du i Gävle vet du vem det är om du är i åldern 18 - 25. Han är en profi, omtalad som få och hälften av rykten är egentligen bull. Ledtråd: jordens fuckin blåaste ögon. Sjukt. Helvete. Dags för ett glas vin och att glömma. Sandra hakar på, kanske Lily med, men Maja dissar ikväll. Fröken duktig hade tydligen första passet på nya arbete imorgon och skulle lägga sig nu.

Maja på dagis? Funkar inte riktigt med tanke på hennes rädsla för bakterier och snor.

P.S Hans händer och hals. Jag vill ha hans händer över hela mig just nu och kyssa hans hals. Slita av hans kläder och ge honom "the blow job of his life". Det är nog det enda jag vill just nu, olikt mig. Han kan gärna vara tyst, pratar han skulle han förstöra stunden, utan bara sex. Kan det vara så att jag är extra needy för en tenta imorgon? Möjligen, men jag saknar hans kropp. Den var alltid varm och hans tatueringar. En hyllning till en idiot? Garanterat.  

- Rose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0