- Maja.

Ålder: 21 Stjärntecken: Junfrun ( passande, huh?)

Nu när alla har presenterat sig är det jag som är kvar, den sista och oskuldsfulla. Jag tycker penisar är lite obehagliga, inte på det där viset att jag inte vill ha sex med nån, men jag vill känna personen som penisen sitter på. Jag vill liksom ha den försäkringen att jag vet att han duschar, ansar och helst rakar. Finns det inte parfymer man kan ha där nere med?

Det närmaste one night stand jag har haft var en kille som jag träffat i 4 veckor, och det längsta förhållande jag har haft är 2,8 år gammalt. Inte för att vara exakt. Det tog slut när han hoppade av sin mäklarutbildning - vem skulle då försörja oss? Jag vill ha en kille med pengar, synd att dom gömmer sig bra i Gävle. Finns ju den kända 91:an herr L men han är lite väl ung för min smak. Jag vill att min kille ska vara äldre än mig... Men det ända som betyder något är ju egentligen äkta kärlek.

Ja, äkta kärlek + pengar + en fin familj. Det är nog min dröm. Idag skulle min praktikplats på dagiset ha börjat men jag ringde och sjukanmälde mig. Det är ju faktiskt förkylningssäsonger och jag vill vara frisk när vi åker bort om en vecka! På återseende, Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0