- Sandra.

Ålder: 21 Stjärntecken: Skorpion (eldig och bits) Hobby: Sex och träning (skillnad?)

Nu när dom andra två har börjat är det dags för mig, the super tramp, att fylla i. Jag är bruden som tar det hon vill, älskar kukar och är rädd för flickvänner. För att spinna vidare på Sex and the City-temat är det jag som är Samantha.

klart jag älskar och får känslor jag med, för vänner och min hund, men utöver det är jag känd som kallhjärtad. Det är enklare så, jag får vad jag vill ha och killarna får definitivt det dom vill ha + lite mer.

Jag har träffat dom alla, av och till.

Södersnubben: Killen med manchesterbyxor och möbler från second hand. Kalsongerna är ofta nya, men med vissa tvekar man. Knullstatus på den typiska södersnubben är ok om han slutade spela nått jävla Bright Eyes trams och stönar orgasmen lika illa som han sjunger i sitt retroband.

Brynäsbögen: Allt handlar om honom och hans kropp. Bög syftar inte på nått dåligt i detta fall utan snarare en sorts fåfänga, very mucho excuso om det var ett dåligt ordval. Mat; Köttbullar och snabbmakaroner. Det mest avancerade han kan göra, resten är proteiner + hantlar. I sängen? Så länge hans muskler syns och han kommer så skiter han i dig. Den här sorten äger även ställen som sätra.

Krogsnobben: Han är överallt och ingenstans. Torsdagar, fredagar och lördagar syns han framförallt på heartbreak. Ser helt okej ut om inte bättre, utan att bli en gymgeek, och extremt mycket ute efter jakten. Utan jakt, inget sex. Själva sexet i sig är ofta schysst. Kanske inte dom mest kreativa ställningar men snubben har erfarenhet och ofta kuken att kompensera det.

Uppdatering kommer senare, ska hem till K på lite soft vardagsknull. Brynässnobb men jag ska lära upp honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0