Avdankad gammal partypingla

Jag brukade vara en sån som var ut i svängen. En sån där som varje helg syntes på diverse fester och gator. Men inte nu längre. Skulle ut ikväll, men kände mig inte sugen, mensvärk dessutom. Jag är en avdankad gammal partypingla.

Idag var jag i skolan, men han var inte där. Den där killen, som för att härma Samantha: makes me have to wipe off my chair. Han är så sexig, när han ler pirrar det i både magen och down under. Herr P. Mmm.

Det var så pinsamt, förra veckan pratade jag med honom för första gången. Han råkade nämna att han hade flickvän och jag blev alldeles tyst. Tydligt besviken. I panik utbrast jag: Jag har pojkvän jag också!. Varför??? Varför måste jag skämma ut mig. Han tittade på mig lite underligt och var lagomt tillbakadragen efter det. Fy fan.

I brist på både fysisk och känslomässig tillfredställelse är jag nästan på jakt efter nån som kan fill me up.

Kvällen har tillbringats framför teven och med näsan i boken. Verkar som om jag kanske, men bara kanske får ligga ikväll. I helgen umgås jag eventuellt med en av mina närmaste som jag inte träffat på ett tag.

Imorgon hoppas jag får träffa mina tre kompanjoner, jag behöver ladda batterierna lite.

Sleep tight.

-Lily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0