bästa ligget på länge

Kvällen igår slutade med bravur.

Mannen med movsen och han som alltid raggar för mycket var också där, M å herr T Ci.
Nässlan var där med.. men ikväll var jag upptagen ;)
Självklart så raggade snubben med STORT S på mig, det där s står för stalkern.
Han har följt mig flera helger i rad och det börjar bli läskigt.
Killen med luggen var en gud i sängen, eller ja... Iaf på hangloose toalett.
För en gångs skull var jag inte ensam om att ragga,
det var mycket nya ansikten och grönt lyste upp dansgolvet

Har aldrig varit så många singlar samlade på samma ställe i Gävle!


Det blev dock bara jag som drog dit dom andra fick ligga eller var för full för att följa med.
Utom Maja då som blivit o-singel och dejtande..

Tillbaka till sundsvallskillen med luggen. Nånting hos honom gjorde så att jag fastnade. Livet kanske inte går ut på att knulla runt och ha en ny kille varje kväll? Man kanske skulle ha ett förhållande... Näää. Vad tror ni egentligen, det är inte min grej. Ligga är ju det som jag är bäst på liksom. 

Efter krogen så drog jag med honom hem till Rose, dock var han inte välkommen.
Han var nog lite för full eller så var det jag? Jag vet inte. Blev lite förvånad, men väldigt glad, när en man öppnade i kalsonger... min första tanke blir fyrkant? Vad trevligt! Tills tanken slog mig att jag var ju faktiskt i Roses lägenhet,
inte i min dröm. 

Så jag sa hejdå till Sundsvallskillen och sa till honom att kalsongmannen var min pojkvän. 
Två chockade miner, men det var det värt. Tog hans nummer ändå.
Troligen det bästa sexet jag haft. 

Kuken var inte enorm men han hade koll på sin kropp och visste hur den skulle användas. 
Diggar det faktumet att han gick ner på mig så sten hårt.

vaknade imorse på roses soffa. Shit, baksmällan är värre än vanligt. 
Kanske därför sexet var så bra? Eller så hade jag en bra dag... 

nu ska jag beställa pizza och dö i sängen. mer update senare.

- Sandra
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0