Det var en gång en norsk, en tysk och Bellman.

Idag har jag träffat mina väninnor, käkat lunch och vandrat runt på Gävles gator. Kanske såg ni oss...?

G kom hem tidigare från jobbet idag. Vi hade det skummaste sexet ever...

Det började som vanligt, lite missionären, pussar... ja ni vet.
Han vände på mig och allt verkade normalt.
Helt plötsligt började han prata. "Det var en gång en norsk, en tysk och Bellman..."
Medan han tog mig bakifrån började han berätta Bellman-historier!! Vad fan är det??
Allvarligt, senast jag tittade efter var det inte sexigt. Jag kan säga att jag aldrig kom.
Hur skulle man kunna göra det?

Har ni någonsin varit med om något liknande?

Här kommer ett par bilder från dagen på stan..

Rökpaus på stan..

Rökpaus                Man har pyntat staden inför påsken, inte vackert.

-Lily.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0