Fröken duktig - observationer på en torsdag.

Efter mycket tjat lyckades partypinglorna få ut mig på krogen. Jag har lite svårt för det där med att dricka men två glas rosé sjönk ner. En obehaglig typ satte sig nära mig, hade en brun skinnjacka, och slämmade ner hela stället med sin billiga parfym. Han får knappast VG av mig. Tydligen en bock i Gävle, charmigt leende men inte my cup of tea. Jag gillar renrakade huvuden, märkesskjortor och Ralph Lauren. Inte för att det symboliserar pengar, det är en bonus, utan mer för att det ger intrycket av att han kan ta hant om sig. Observerade att Herr L var där med lite vänner, han är väl inte åldern inne? Eller är det 91:ornas år nu? Jaja, börjar känna mig mossig och gammal. Han satt ändå mest och pratade med nån blondi men han är ändå bara eyecandy.

Sandra satte ögonen i nån direkt, vet inte riktigt vad han hette, men han stoppade tungan i nån latinokille(?) under quizen så hon letade upp nya mål. Jag gick ju tidigare än henne men hon verkade ha fått tag på nån ändå, jag skulle ljuga om jag sa att jag var förvånad? 

Rose struntade i det hela när hon hörde ryktesvägen att herr B var där inne (kan ha varit vi som ringde och skvallrade... Kanske, kanske inte). 

Nej, nu ska jag slinka in i min morgonrock och ta en kopp kammomillthé. Skön avslutning på en mysig kväll. Gjorde även pedikyr tidigare idag och testade mitt nya nagellack "peach blossom". Lagomt vårigt. 

Ciao! och tack tjejer. 

- Maja 

Kommentarer
Postat av: anonymous

Killen med tungan i latinokillen heter Jonas Nätterlund. Sjukt kul måste medges med tanke poå att killen är straight :P

Ge ledtråd på vem herr B är- Det här är jättespännande :)

2009-04-03 @ 02:50:52
Postat av: Haha

Och jag vet vem 91an är.

2009-04-03 @ 12:52:39
Postat av: L

Kan väl komma fram och säga hej nästa gång? =)

2009-04-03 @ 13:28:56
Postat av: Rose, Sandra, Maja, Lily

Vi har sagt mer än hej herr L.

2009-04-04 @ 13:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0