Herr K=knull

En trevlig kväll igår. Allt var precis som det skulle.  Herr K kom över på lite vardagsknull och han börjar faktiskt bli riktigt bra. Det tycker vi om. 

Dock ringer Lily mitt i alltihop och som den vännen jag är svarar jag såklart. Allt har strulat ihop sig ännu mer. Men det är inget vi behöver nämna här, update later.
 
Åter till mitt ligg. Han börjar verkligen lära sig, dock är jag inte tjejen som går på vad som helst. Jag menar, vadå plockat ifrån en porrfilm? Det var mycket bra men visa delar var mest mysko. Jag fick ta över komandot och han njöt mer än någonsin. Lämnade mig nyss med ett leende på läpparna och säger:
-Bästa ligget jag haft. Hörs i veckan!

What?!
Jag ska nog hålla låg profil med den karln ett tag, han kan ju inte börja förvänta sig något.
 
Jag gjorde en trevligt upptäckt när jag såg att vi fått en kommentar om att killar är lite bättre än oss?
Det skulle jag inte tro. Ni kan ju alltid ge det ett ärligt försök men killar, tror ni på det själva?

Vi funderar på att ta en trip till stockholm i slutet av veckan, Lilly behöver oss!
Så denna helg blir ni nog utan skvaller ifrån Gävle, men lite stockholms news ska vi säkert kunna styra upp.
Vi får se om Maja tar sig i kragen och går ut i helgen, hon får bli vår update under helgen.

-Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0