It's officially over...

Igår fick jag svar från det där au pair grejset som jag sökte för ganska länge sen. Jag har gjort intervjun och grejat redan och dom har fixat en familj åt mig. Tanken är att jag ska åka i Augusti. Det betyder att jag måste ta ett studieuppehåll på ett år. Men det gör mig inget.

Vi pratade igår, jag och G. Det är slut. Han bor kvar här i lägenheten och jag flyttar ner till mamma. Som tur är har jag mitt gamla rum kvar och syrran har flyttat till pappa. Sen åker jag till England i Augusti.

Jag har pratat med skolan och bestämt att jag ska läsa klart den här kursen på distans, från Stockholm då.

Jag åker ner till mamma ikväll och hon och jag åker hit och hämtar mina saker i helgen.

Ja, jag kanske skriver om utelivet i Stockholm då, och mitt nyvunna singelliv.

Jag är inte ett dugg ledsen, bara lite ställd. Jag är fan chockad att jag klarade av att göra slut.
Det känns som en jävla blyklump har lyfts från mina axlar. Det var tack vare au pair grejen som jag äntligen vågade göra slut. Då hade jag ändå nån slags framtid.

Stanna aldrig i ett kasst förhållande för länge. Du tappar bort dig själv och blir bara en jävla drönare med attitydproblem.
Våga göra slut, smärtan går över.

-Lily.


Kommentarer
Postat av: MadAss

Jag tror inte på att smärtan går över. I synnerhet inte som man älskar men inte klarar av att få varann att må bra...

2010-10-29 @ 19:56:33
URL: http://madasstankesmedja.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0