nytt och fräscht!

Tja alla blogg nördar. Då drar vi igång igen. Allt med Lily har ordnat upp sig och vi startar upp igen.

Gårdagen var en lugn kväll på soffan. Det blev väldigt mycket sex under dagen så jag kände att jag hade inget större behöv av att gå ner på slick och ragga.

Dock så har jag funderat på något väldigt länge,
1, hur kul är det att ha sex med en tjej som bara ligger som en död fisk?
2, hur kul blir sexet om killen bara tänker på sig själv?
3, vad är grejen med att tjejer är roligare att ha sex med än killar?

Jag vet mina svar på dessa frågor men ni får gärna svara ni med.
Vad är det egentligen som gör att sex är så jävla underbart?¨

Ikväll blir det krogen så det kommer uppdateringar senare ikväll/natt.

-Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0