Ögoninfektion?

Som tidigare blivit nämt var det lunchning idag. Att påsken har satt på varenda buske (höhö) längst gatorna som nu är pryda med rosa och gula fjädrar var en pleasent surprise. Lily gillade det dock inte men jag är en sucker för högtider.

Dagens Dialog. Sandra var som vanligt lite sen, vi blir inte ens förvånad längre, när hon kom inspringandes en halvtimme efter bestämd tid. Vi köpte maten, satt och snackade som vanligt då Lily hajade till.

L till Sandra: Vad har du gjort med ditt högra öga? Det är ju alldeles rött och irriterat? You look like crap.
Sandra: Alltså... Maja, klarar du av det här när vi äter?

Maja kikade upp och sköt ifrån sig tallriken lite innan hon sa "hit me".

Sandra: Okej... Det var ju såhär att i Onsdags smsade jag en hel del med R, ni vet mitt sympathy fuck från några helger sen? Smsen spårade ur och blev mer och mer intima. Jag blev kåt, han var kåt, jag kände att jag hade inget bättre för mig och hade kollar klart senaste säsongen av 2 ½ men så jag bestämde mig för att dra till honom på Öster. Han bor ju i lägenhet där.
Rose: Ja, ja. Men vad har det med ditt öga att göra?
Sandra: Det kommer... Så jag drog dit, halvvägs dit så skickade han ett mess där det stod att hans lillebror bestämt sig för att slagga där och att det kunde bli lite svårt att knulla i en etta om man inte ville ha en 11årig beundrare som stod och kollade på live-porr. Fine for me, men nu var jag ju kåt och hade halkat halva vägen i klackar. I KLACKAR!
Maja: Ögat Sandra, Ögat!
Sandra: Vänta, det kommer. Saken är den att R bor på nedersta våningen, fortfarande en bit upp men jag kan lätt ta mig till hans balkong liksom. Finns en papperskorg strax under som man kan klättra på. Smsade honom att jag var utanför och han gick ut på balkongen. Tydligen utan sexlust alls då lillebror R låg och sov därinne. Tänkte kåta upp honom igen, så där jag stod och balanserade på en papperskorg och höll i mig i balkongräcket slet jag åt mig honom i hans skärp.
Rose: Så ramlade du och slog?! Därav ögat!
Sandra: Värre... Jag slet honom till räcket, jag knäppte upp byxorna, och tänkte att det var tur att snubben var hängd som rapunzel och kunde slänga ut kuken utanför räcker istället för håret. Började leka lite med den, kysste den, tänkte göra en Sandraspecial och började suga liksom. Vad gör inte en desperat kvinna?  Synd nog körde R maraton och kom fort som fan, rätt i fejjan. Jag lessnade, klättrade ner från papperskorgen och drog därifrån med halva ansiktet täckt av sagg. Såg bara med vänstra ögat. Kan man få ögoninfektion av sperma? Jag menar, det går ju bra att dölja som igår när det var mörkt på heartbreak men i dagsljuset ser det sjukt ut.
Maja: Jag tappade matlusten.

-
Rose, med perfekt syn.

Kommentarer
Postat av: R's ex?

Haha, känner igen den här snubben så jävla mycket. Skön blogg tjejer!

2009-04-03 @ 15:47:37
Postat av: Erik

HAHAHA! Finns sånt här på riktigt? :D

2009-04-03 @ 16:36:38
Postat av: Linda

man kan ju få klajan i ögat har jag hört, men att de ska komma några symptom så fort är ju frågan haha vem vet

2009-04-03 @ 23:04:56
Postat av: Rose

Sandra lyckas med det mesta! Hon är dessutom allergisk mot skumma saker...

2009-04-04 @ 16:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0