Rundgång

Snart har jag legat med alla killar i Gävle och jag börjar bli less. Varför kan det inte vara lite nytt folk någon gång. Ville bara säga det´. Nu kommer gårdagen.

Förfest på Brynäs, flumig fest med massor av konstiga människor, dock fanns det något positivt, Miss H. Snygg brud med sneakers och baggyjeans. Det blev lite strulande i soffan, sängen och toan.(Me like mucho).  Länge sen man slicka en tjej, mycket trevligt. Efter satt  vi och pratade och hon berättade om en vän.
Hon hade varit på fest och börjat strula med Herr L. Det blev mer och mer och dessa två hamnade i en säng..
Som ni säkert förstår så blir det sex, dock inte så länge. Han kommer direkt och hon lägger kommentaren:
-Skämtar du?!?
Sen tar hon på sig sina kläder och går.
Stackars herr L.
 Kanske lite för liten för sex, han är trots allt inte ens myndig än. Trots detta hänger han ofta på krogen och stoppar tungan i allt som har klackar och läppstift.

Åter till min kväll.
Goya var stället vi hamnade på och alkoholen började sätta sina spår, dock var det dött. Det var inget folk alls, mest kineser som var fruktansvärt fascinerade över svenskor och deras dansvanor.  Den där nässlan stoppade tungan i en blondin också. Kvällen slutar med att jag går hem till herr K och ligger. Helt okej. han har förbättras. Det gillar vi starkt. Nya ställningar och bättre koll på sin kropp och min. Mycket trevligt, faktiskt över förväntan.
plus för honom.

Idag blir det traffic light på hangan känns väldigt B men det kan vara trevligt att ligga med lammkött ibland..
Jag kommer att ha klackar och grönt. (såklart)
Vem vet vi kanske ses på dansgolvet eller i baren. Bjud mig gärna på en drink...
Det kanske blir du som får följa med hem och bli kändis för en dag. Eller i alla fall bli omnämnd i bloggen. 

-Sandra, snygg, villig, singel!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahaha... stört skön!

2009-04-04 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0