Sovmorgon

Efter gårdagens bravader lyckades jag sova ända till klockan 14. Jag hatar när det händer, jag blir seg och får ont i hela kroppen. Dessutom har man sovit bort nästan hela dagen vilket betyder att studierna blir lidande.

Det var otroligt underhållande att se alla ungdomar på stan igår. Det var polisingripanden i fjortisbråk, tjejer som stod och grät över sina killar, par som hånglade och folk som skrek. En vanlig lördag med andra ord.

Jag har funderat över det här med G ganska mycket nu.
Jag tror jag avslutar det hela. Efter 4 år tillsammans och mest bara olycka är det dags.
Fast jag vet inte hur jag ska göra, jag trivs i Gävle med mina vänner, jag trivs på skolan..
Men jag vill inte bo kvar om vi gör slut. Eventuellt får jag flytta hem till Stockholm och fortsätta mina
studier där.

Jag uppdaterar om det senare..

Segla lugnt!

-Lily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0