Sunday Morning

Man kan säga att boven "bakfyllan" har hittat mig idag. Huvudvärk och aningen illamående... aningen? illamående som fan.

Men som tur är händer det fortfarande saker i Gävle. Jag träffade på en kille från Söderhamn igår. Han följde med mig hem och vi hade det bra, det jag kommer ihåg. Jag vill inte avslöja för mycket, det här kanske kan bli något ... eller not.  Jag menar, har träffat honom ett par gånger förut, men vi har aldrig legat med varandra tidigare. Känns lite som om att antingen följs det här upp av lite dejter eller så var jag hans re-bound. Misstänker att han börjar vakna nu. Ska göra frukost åt honom så får vi se om jag får en härlig söndag ensam med honom (så fort jag kastat ut Sandra från soffan, hur hamnade hon där egentligen?) 

Jag ska försöka städa upp i min lilla etta utan att väcka honom helt innan han vaknar och dör, röran är lite skräckinjagande. Smart drag, hade just omkull en ölburk.

-Rose.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0