Tack telenor för en usel telefon!

Sony Ericsson med telenor abonnemang? Hur många gånger har jag inte gråtit, skrikit och förbannat den jäveln. Pratade just  med tjejerna och frågade Lily om hon inte fått mitt mess om att hon skulle komma om en halvtimme.
Nope. Mystiskt, trixade in mig i bland skickade meddelanden och insåg att inte ett enda mess jag skickat sen niotiden igår blivit levererat eller skickat. Bara telefonsamtal som går fram, och in, och ut. Ska lämna in den på lagning om meddelandena inte börjar levereras snart.

Victor ringde just, har saknat honom mycket. Första pojkvännen lämnar väl alltid spår? Han kommer hem till Gävle snart och frågade om vi skulle ta en fika. Även om det är förbjudet så dras jag fortfarande till honom. Han har tjej. Varför vill han då träffa mig?

- Rose

Kommentarer
Postat av: Emil

rolig blogg de här! skönt att gävle får lite upmärksamhet med.

2009-04-04 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0