Söderbraten

Kvällen på heartbreak slutade självklart med erövring. Minns ni den snygga trubaturen i gul t-shirt som har ett sånt där leende man inte kan sluta titta på. trevligaste killen på länge. Det var ett tag sen jag flörtade med någon utan att ligga. För faktiskt så låg vi inte, (tror han har flickvän dock). Men som sagt en kille man verkligen kan få att dissa sin flickvän för en. Vem vet? Jag kanske ska skaffa ett förhållande (?!) Nej, men gud verkligen inte trodde ni på det själva?

I alla fall, gårdagen var trevlig. Första gången jag köpte en drink för egen plånbok. Men det kändes ganska bra ändå. Dock blev jag bjuden desto mer. Det fanns en kille som började snacka politik på krogen, vad är grejen med det?
Jag försvann fortarare än kvickt..

Jag har kollat in en söt kille redan på quizen, dock så strulade han med en någon dude(?!) Dags att gå vidare direkt, för det såg inte ut som om dessa två ville låta en blondin vara med.

Åter på dansgolvet och jag känner mig snygg, riktigt snygg. Killarna flockas som vanligt runt mig och det är bara att välja och vraka. Det slutar hos någon brat som tror att han är snyggare än vad han är, men dansa det kan han. Kvällen slutar med att vi sitter i en soffa och kan inte dra oss ifrån varnandra. Ni vet sofforna som inte är öppna på torsdagar. Vi råkade komma dit sen var det bara att köra.

Det var ett bra ligg, faktiskt. Han visste vad han gjorde och hade koll på både sig själv och mig. bra skit!
Det negativa var att det kommer någon som jobbar på stället och ser måttligt glad ut. Dock lyckars jag flörta in mig hos honom så han ber oss bara gå ut till resten av partyfolket. Vi bestämmer oss för att bege oss hem och fortsätta där. Han bor på söder.

Så söderbraten:
Lägenheten är helt okej, dock ser det ut som om han har billga prylar som ska se dyra ut. Inte okej.
Han har de där dyra märkesbyxorna och billabong t- shirten. håret har lite för mycket jox men annars så ser han bra ut.
Sexet är väldigt mycket på hans vilkor men ändå bra. Han har koll på vad man vill ha och när man vill ha det.
Kuken har okej storlek. Framför allt vet han hur man använder den. Verkligen helt okej sex.

Nu är det dags att fixa sig för dagen och gå ut och ta en fika med flickorna.

-Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0