Vad nu?

Idag har det varit en bra dag under omständigheterna. Promenad, hirsgröt, 100 sidor lästa, frågor besvarade, suttit i solen. Skönt.

Vad händer nu? Han kom hem, fixade middag. Jag sitter i sovrummet och pluggar, han kollar på tv i vardagsrummet. Han ringer mig. "Jag vill ta dig hårt". Va? Vad händer? Jag fattar ingenting. Han har sprungit in hit tusen gånger på några timmar. Jag blir förvirrad. Hjälp!

Fast tanken på hans, i min, jo, visst skulle det sitta fint.

Jag har funderat på kärlek idag. Man pratar ju mycket om äkta kärlek och "den rätte". Finns det egentligen?
Nej, om du frågar mig. Love is simply an expression for our need to reproduce. Även om det inte är medvetet.
Kärlek är trams. Dependence, lust and security on the other hand, is real.

Kort uppdatering. Nice.

Lily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0