Vafan?

Det var skönt att komma hem till mamma. Jag och L (barndomskompis) kollade på Notting Hill och käkade glass igår kväll.

Hon vill få med mig ut ikväll. "Det enda sättet att komma över en kille är att ligga med en ny."

Jag vet inte är riktigt redo för det.. Eller det är jag nog, men G skulle nog ha något att säga om det.

Han ringde igår, grät och grät.. Han vill att jag ska komma tillbaka. Men det kan jag inte.
Idag pratade vi på msn.. Han skickade "Heartless" med Kanye West. Allvarligt?
Han tycker synd om sig själv. Då borde jag skicka "If I were a boy" till honom. Idiot.

DESSUTOM!! L berättade att mitt ex har frågat efter mig och vill träffa mig. Alltså, ett gammalt ex.
Kanske det, en liten återförening? Men som sagt, vad skulle G säga?

Moraliskt dilemma, vad ska jag göra?

- Lily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0