Why, Why, Why?

Missat  samtal från Herr B idag. Jag vet att jag sa att sista strofen om den personen var skriven men från och med nu är det så. Ville bara nämna det där. Hur kan det komma sig att livet alltid gör en vändning och när jag väl bestämt mig så söker han upp mig. Nej, tack speciellt inte när det samtalet följdes av ett sms från Söderhamnskillen.

"ey sweet. vad sägs om en fika imorrn?"

Han är så söt. Söt som socker med gröna ögon och brunt hår. Lite sådär rufsigt. Inga tatueringar men det ska jag nog ändra på.

- Rose

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag förstår inte. Grabben vet inte vem du är eller ens att den här bloggen finns kanske. För som sagt. Den som axlat rollen som Herr B kanske misstagit sig. Då får han ju inte Herr B någon ärlig chans att göra något samtidigt som du kanske förlorar något som kunde bli nånting mycket bra.

2009-04-06 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0