-Lily.

Då var det igång.

För att ge ungefär samma information som min kära vän. I'm Lily, Aquarius, 24, Goal in life: Absolute happiness.

Jag kommer hem, sätter mig vid datorn, kollar upp vad som händer på BlackBoard, nytt. Hur mycket som helst att läsa.
G kommer hem. Han låtsas som ingenting, vi lyssnar på musik. Eilert Pilarm, oh Lord.

Det skummaste var att trots vårt i princip icke-existerande sexliv numer hade jag det bästa sexet på väldigt länge.
MIndblowing. Så fort jag var färdig.. you know.. började jag gråta, men jag försökte dölja det. Han blev klar och sen satt jag där. Kinderna randiga av mascara och kvävde panikångesten. Hur fan blir det sådär egentligen? Borde jag inte vara glad att jag får känna mig omtyckt för en stund? Nope, I did not. So now, ångesten - klart påtaglig, jag - nedbruten. 

Han fattade knappt. Efter så lång tid av att känna mig otillräcklig, ful och oälskad, vad gör man då?
Jag försöker bara unfold my mystery. To Break Up or Not to Break Up, that's the question.

Whatever, jag tänker bara tvätta av mig sminket, bädda ner mig i sängen och sova. Imorgon är en annan dag.
Då får jag läsa tills ögonen blöder och tänka på nåt annat.

Förresten, 5000 tillbaka på skatten sen, det satt inte dåligt.
Hade inte min arma ekonomi varit så kass hade jag dragit ut Rose på lunch imorgon.
I desperately need it at this point.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0